*نمونه کارهای قفل رمزی کلیتک
نوشته شده توسط : حسن الیاسی

قفل های الکترونیکی درها ، آپارتمان ها و انواع خریداران
انسان همیشه مراقب حفظ اموال و زندگی خود بوده است ، به همین دلیل همواره به فکر تأمین امنیت در هر زمان بوده است و همین امر باعث شده است تا مردم به فکر تولید ، طراحی و ساخت قفل و استفاده از آنها باشند. قفل ها با گذشت زمان از نظر مکانیکی منسوخ شدند و قفل های الکترونیکی جایگزین شدند. از قفل های قدیمی همیشه به دلیل پایین بودن قیمت خرید آنها استفاده شده است ، اما مشکل اصلی این قفل ها این است که از امنیت بسیار پایینی برخوردار بوده و بیشتر آنها به سرقت می رود ، به همین دلیل بیشتر افراد به قفل های دیجیتال روی می آورند. و قفل درب الکترونیکی یکی از رایج ترین قفل های الکترونیکی است که می تواند روی هر نوع درب نصب شود. از آنجا که رفت و آمد زیادی در آپارتمان ها وجود دارد ، حفظ امنیت از اهمیت بیشتری برخوردار است ، بنابراین بهتر است از قفل درب الکترونیکی در آپارتمان خود استفاده کنید. قفل الکترونیکی از هیچ کلید فیزیکی استفاده نمی کند ، بنابراین نیازی به نگرانی در مورد گم شدن یا عقب ماندن کلید نیست. نمونه کارهای قفل رمزی کلیتک را هم ببینید.

قفل الکترونیکی
قفل های الکترونیکی و قفل های دیجیتال در واقع هیچ تفاوتی ندارند و راه کنترل آنها از طریق جریان الکتریکی است. قفل الکترونیکی از امنیت و دسترسی بالایی برخوردار است و علاوه بر آن زیبایی خاصی به درها و دکوراسیون منزل می بخشد. این نوع قفل ها شامل انواع خاصی مانند قفل های الکترونیکی رمزگذاری شده ، قفل کارت و قفل اثر انگشت می شوند. قفل دیجیتالی ایرانی دارای مارک معروف Claitech است و نمونه های خارجی آن شامل سامسونگ ، مالیرا و غیره است که می توانید هر آنچه را که می خواهید برای خانه خود خریداری کنید.

قفل رمزنگاری الکترونیکی (رمزگذاری شده)
قفل های الکترونیکی دارای صفحه لمسی و دیجیتالی هستند که می توانید با تهیه رمز عبور از شماره های موجود برای تنظیم رمز قفل و باز کردن قفل استفاده کنید. این نوع قفل ها معمولاً شامل یک کلید فیزیکی هستند که می توانید هنگام فراموش کردن رمز عبور از آن استفاده کنید و قفل را از طریق آن باز کنید. این نوع قفل الکترونیکی در ابتدا فقط برای دفاتر و شرکت ها مورد استفاده قرار می گرفت ، اما امروزه از آن برای خانه ها و اقامتگاه ها نیز استفاده می شود.

قفل کارت الکترونیکیدر این نوع قفل های الکترونیکی از کارت های مغناطیسی ویژه ای برای باز کردن آنها استفاده می شود ، بنابراین با نمایش کارت در قسمت قفل مخصوص می توانید درب خود را در کمترین زمان لازم باز کنید و معمولاً قفل کارت الکترونیکی نیز دارای یک کلید فیزیکی است که در مواقع اضطراری مانند از بین رفتن یا آسیب دیدن کارت استفاده می شود. نکته مهم در اینجا این است که قفل کارت الکترونیکی عملکردهای دیگری مانند اثر انگشت و رمز عبور ارائه شده است ، بنابراین بهتر است فقط برای باز کردن قفل درب الکترونیکی آپارتمان کارت و سایر کارکردهای آن از کارت استفاده نکنید. اجازه امنیت بیشتر بدهید.

قفل اثر انگشت دیجیتال
قفل الکترونیکی دیگر قفل اثر انگشت دیجیتال است که برای باز کردن قفل از آن استفاده می کنید. این روش به شما امکان می دهد اثر انگشت هر شخصی را که می خواهید قفل کنید پیکربندی کنید به طوری که قفل به شخص اجازه می دهد تا با استفاده از تشخیص شخصیت وارد شود. مهمترین نکته در استفاده از قفل های این نوع ، وجود جریان خون در اثر انگشت است ، در صورت وجود جریان خون ، این قفل قادر به شناسایی شخصیت فرد نیست و چهره فرد را نمی شناسد و بنابراین اجازه ورود نمی دهد.





:: برچسب‌ها: نمونه کارهای قفل دیجیتال ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: